onsdag 5 november 2008

Omaaay gååd

Japp idag var jag hemma med sjukt barn.. lr iaf behandlad häst.. sen var jag å Prissolf och tränade för Rebook ^^ det var väldigt mkt störande moment, Troll tömkördes och BL blev provriden och dom hoppade en linje på ena långsidan.. men vöerlag så skötte han sig kalasers!

Nu taggar jag lördag som faaen :D Ska bli intressant :)

Nu innan middan så var jag och Okuma ute och gick och han höll sig rätt bra i skinnet ändå.. han har varit duktig som stått inne, han har faktiskt inte förstört nåt :) men han har ju haft sällskap av Billy i boxen åxå :) och Kenny har fått stå i den andra boxen men fy bubblan åxå vad dom är ouppfostrade.. usch å fy säger jag bara... dom går ju på lösdrift ute nu. förut bodde ju dom inne i stallet men det finns itne plats för dom tjockisarna så då byggde vi om i hagen så dom har ett hus där :)

Sen så har jag bränt iväg till Nördmaling och hämtat ut mitt paket :O och självklart så glömde jag ju att beställa en grej :O som dessutom var rättså viktig! Åhh va störande! Funderar på att beställa igen och beställa ännumera G.
Dom fick första dosen idag och Okuma ÄLSKADE det!

Han är soet..

Nä nu ska jag sova och jag taggar helgen wihii!

ah juust ja, glömde ju... jag ska nog beställa dom dära grimmorna från hööks ändå (reflex) och ett tredelat eggbett. och se om Prisse uppskattar det :)

Sen så ska jag införskaffa tre stycken stalltäcken (370g) med hals (vet bara itne vilken färg/färgkombination jag ska välja :O ) och ett till likadant utevintertäcke med hals så dom matchar varann ^^
Meee liiiike :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.