söndag 29 september 2013

Lyckad söndag

Dagen började med klubbis i Sikeå som gick rätt bra
Red visserligen bara lc2 och lb1, men jag kände jag ville rida dom igen efter lite nya "verktyg" lagt tills i min "verktygslåda" ;) .
Det gick rätt bra, dock var han pinknödig i lcn så känslan var lite sisådär men i lbn kändes det bättre, dock inte helt eftergiven som han varit på slutet.
Har nog aldrig fått över 60% av den här domaren heller så det var ju rätt kul.

Sen bar det av hemåt, lite lunch och sen hoppade jag på cykeln 2½ timme senare och 5,5 mil senare var jag hemma igen, riktigt härligt trots nån regnskur :)
Här är svängen

Nu ska jag ut och pyssla om hästarna sen blire chill i soffan me bästa <3 br="">

1 kommentar:

  1. Heja Hanna och Prisse! Ni klär ju så bra i gult och blått så det duger snart inte med annat åt Hern. ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.