torsdag 5 september 2013

Fiiinfina Prisse!

Efter middagen så invigde jag fyrhjulingen litegrann å fick hejda mig då lusten att skita i mina planer och bara leka med fyrhjulingen var lite väl stor, men jag hejdade mig och red ett kort (35min) pass med Prisse, skrittade fram längs vägen, himla skönt man bor längs en liten väg med en vändplan runt en liten dunge längst in, Prisse skötte sig så fint idag, han hade tryck och lyssnade så himla fint på vad jag bad om, det var så roligt!

Kl hade hunnit bli såpass mkt så Okuma fick vila sig iform, men det känns inte så dåligt ändå, dom går fortf i stora hagen och jag tar hellre en lugn igångsättning än att köra på för hårt, han är ju ändå lite till åren.

När jag kom in från stallet så hoppade jag i träningskläderna och skulle snöra på mig skorna samma stund som M kom hem, kände mig som en halvdålig flickvän när jag 1½ timma senare kom hem från gymmet, sprang dit och hem, tog en omväg både dit och hem och slutade på exakt en mil, svängen finns här

Det tog 1tim och 3 min att ta sig dit och hem och det vart väl runt 35 min aktiv tid i gymmet, känns himla bra nu :)

Imorgon är det fredag, hela dagen. På lördag hoppas jag verkligen att en gymtokig kompis ska hänga på och hjälpa mig att optimera mitt gymmande, jag hoppas verkligen att det blir av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.