söndag 24 oktober 2010

Underbart väder

Det fanns dessvärre ingen som helst ork att rida alla 3 idag så KC fick stå idag.
Iof hade han en sån där "himlen trillar ned dag" igår så då brukar det bara vara bra ifall han får vila.

Red Prisse, har inte ridit han på hela tiden medans jag varit sjuk, han har fått bli longerad samt busa med dom andra hästarna både i hagen och på ridbanan.
Så helt stått har han inte gjort.
Prisse skötte sig faktiskt jättebra, självklart var han rätt stel men konstigt vore väl annars.

Hursomhelst så vart jag alldeles slut av det även fast det blev väldigt lugnt, var tvungen att vila innan jag red Okuma.
Okuma som var på sitt jobbiga humör och tyckte allt var tråkigt.
Fick igenom det jag ville till slut och då var jag helt slut.

Matilda har suttit och knåpat ihop en ny header också,kul med förändring.
Inte nog med att hon är en bra ryttare, hon är dessutom en riktigt bra fotograf också! Tack Matilda!

Nu ska jag alldeles strax gå och sova faktiskt, måste försöka orka med morgondagen, gruvar en del med tanke på hur himla trött jag är nu.

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Jättefin header!!
    Vad skönt att du är på bättringsvägen hoppas du blir piggare snart!!
    Kram!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.