måndag 25 oktober 2010

Sjukligt trött

Min dag började 04.30 imorse och nu hade jag tänkt att den skulle ta slut.

Hästarna har fått stå idag för jag hade verkligen ingen ork kvar efter jobbet.
Sen är det inte så kul att rida i mörkret, längtar verkligen tills vi får upp belysningen på ridbanan.
Även om det bara blir tillfällig uppsättning av 3 av dom totalt 6 lampor som ligger och väntar.
Nästa år blir det lyktstolpar och 6 lampor alltsomallt.


Funderar på att sätta lösenord på bloggen, eller iaf på vissa inlägg, får se hur jag gör.

2 kommentarer:

  1. Tack =) Jo hn har verkligen utvecklats på kort tid. Det är så roligt med unghästar...=) Jag ska också upp med lysen på ridbanan nu. Blev rekommenderad 2st 400w halogen på varje stolpe (jag har 4 stolpar) av en elektriker som kunde detta... Blir rätt dyrt så jag kanske börjar med en per stolpe och ser hur ljuset blir. Ska du ha 3 stolpar på varje långsida eller sätter du på kortsidan med? MVH /Erica

    SvaraRadera
  2. MEN lösenord :O då vill jag ha tillgång ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.