torsdag 28 oktober 2010

Gröna gräsmattor.

Gröna gräsmattor har det blivit igen till följd av regnet och blåsten som härjade hela gårdagen och natten.
Det blåste faktiskt så mkt så att ena kortsidan av staketet där har det blåst lös några brädor!
Det är galet!

Jag vill så gärna ha lite lagomt med snö, lagomt kallt och lagomt trevliga hästar.

Imorgon är det iaf fredag och då får vi besök som stannar över helgen.
Nu ska jag smita ut till stallet sådär lite lagomt tills det är dags att städa!


Hittade en bild på min gamla bil jag hade, jag saknar den, litegrann iaf.





Bjuder på en bild från allra första träningen med KC också



Han har allt vuxit på sig lite




Samt en bild på en ganska så nyköpt Okuma. Datumet är fel, det var -05 (tror jag)




En nyare bild på det lilla monster, även kallat Okuma :)

1 kommentar:

  1. Vad är ditt önskereportage? Önska ditt reportage här: http://hastoridverksamhet.blogg.se/2010/october/onskerepotage.html#comment Du kan VINNA EN HEMLIG PRESENT!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.