måndag 25 oktober 2010

Täcken.

Eftersom grabbarna måste ha nya stalltäcken och jag vill ha smidiga täcken så blev det dom från Hööks ändå.

Det här täcket.



Eftersom det bara fanns att beställa i strl 135 (och 125) så bestämde jag mig för att chansa, funkar det inte så får jag väl skicka tillbaka dom.
Hoppas innerligt att dom är stora i storleken.
Men men att sätta sig i bilen och köra 50 mil enkomt för att köpa tre täcken kändes inte direkt aktuellt.
Hade det varit närmare hade jag åkt på en gång , förstår inte varför det inte finns nån Hööks affär mer norrut...

1 kommentar:

  1. Åh hanna, jag var på ikea i söndags och jag tänkte på dig och hööks täckena men kom mig inte för å skriva till dig innan vi for. jäkla dumt jag hade ju kunnat köpa dom åt dig om dom hade funnits!! :/

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.