fredag 29 oktober 2010

Rent och fint

Jag är väldigt mån om att ha det rent och fint i stallet, det ser så otroligt mkt trevligare ut än om det är smuts på väggarna och halm på golvet.. Något som åxå är väldigt viktigt är att det matchar! Det gör så himla mkt! Ska även rengöra väggarna lite, det har redan hunnit bli lite märken på väggarna. Får se om jag tar och bättrar på med lite färg där det blivit bortnött av sparkar. Det är inte mkt alls men det ser ju så tråkigt ut med märken. Funderar på att ev ta mig tid och klippa Okuma också. Hade varit skönt att få det gjort. I em ska jag dessutom åka till nordmaling och lösa träningskortet! Känner mig faktiskt väldigt peppad på att börja träna. Är det förresten nån av er läsare som tränar?

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.