söndag 4 juli 2010

Wheels

Dagarna går ju så himla fort!

Igår var det Wheels, dagen var helt super, från början till slut.
Klev upp strax efter 5 på morgonen för att hinna fixa djuren och mig själv innan det var dags att åka.

Det här året hade klubben (Coyote) en egen klubbparkering och det hoppas jag kommer att finnas varje år framöver, det var helt underbart att sitta där i solen med goda vänner och lyssna på livemusik, husbandet var nämligen där och spelade, akustiskt. Mkt uppskattat!

Ganska tidigt på dagen så kom en kvinna med kamera i högsta hugg och ville fota medlemmarna i Coyote, eftersom jag inte är medlem så backade jag undan men hon ville ha med mig ändå.
Sen när den bilden var tagen så sa hon att hon ville fota mig mera sen, när det hade kommit mer folk och mer bilar.
Självklart tyckte jag att det lät jättekul.

När hon hade gått så sa Danne att "Det där är chefredaktören för tidningen Wheels Magazine "

Efter några timmar komme hon förbi och sa att det var dags, det blev Daniels jobbarkompis Håkans bil som skulle användas, den kördes ner på plan så man såg mängder av bilar och mängder av folk bakom oss, sen fick jag stå där och posa på olika sätt.
Det var riktigt kul.
Hon sa att det skulle bli ett omslag så det ska bli spännande att se om nån av bilderna dög till det :)
Medans hon stod där och fotade var det otroligt många som stannade upp och tittade samt började fota själva!

Efter det så fortsatte vi att gå runt och kika på bilarna och då ringer Håkan och säger åt Danne att han ska tillbaka till bilarna för VF står och väntar.
Jaha vi går tillbaka och dom pratar lite med han/oss sen ber fotografen mig att posa på huven på Cadillacen.



Ska lägga upp lite mer bilder senare.

Även kvällen blev riktigt kul, träffade vänner jag inte umgåtts med på länge och dom är så härliga, vad skulle man göra utan så trevliga människor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.