tisdag 20 juli 2010

Himmel!

Jag är så dålig på att uppdatera.
Men det är så mycket som ska göras hela tiden, hästarna rör på sig 2 ggr per dag.
En promenad eller longering och ett uppsuttet pass.
Sen har jag målat hinder och stallportarna, hoppas på att få ta tag i stallet nån dag här framöver också.

KC´s öga är bättre men inte super, han skrittas i dagsläget.

Prisse är anmäld till Sikeås lokala, C2 och B1 får väl se om vi tar oss iväg, annars får nog Okuma ställa upp så jag får åka iväg och göra nåt annat.

Igår kväll for jag och Lisa ut med Okuma och KC och vi var ute och skrittade i ganska exakt 2 timmar.
Funderar på att försöka ta samma sväng med Prisse.
Skritt är så nyttigt!

Idag blir det travet med Okuma, får sällskap av Linnea, hon ska rida med handhäst, så jag hoppas Okuma sköter sig så han inte lyckas jaga upp hennes två.

1 kommentar:

  1. En tränare från sthm, vadå då? Tycker det funkar superbra på min häst, gör verkligen inte de på alla hästar. Men dom utan bjudning och som går i undertempo precis hela tiden så tkr jag de funkar bäst.. Sen så om hon har ett bra tempo så kommer formen av sig själv.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.