onsdag 21 juli 2010

Årets första!

Efter en tur runt travslingan med sällskap av Linnea och uggla for jag och Okuma och badade i dammsjön. Det var riktigt härligt i vattnet och Okuma simmade nästan omgående när vi kom ner i vattnet. Han tyckte nog det var skönt med svalka! När vi var runt travslingan så blev vi omkörda av en travmänniska och han hade verkligen jättetråkig inställning. Jag red först och Linnea Efter , uggla blev lite skärrad så jag bad snällt att han kunde ta det lugnt. Då fräser människan till och säger 'dom har väl sett en häst förut' och då svarade jag fortf vänligt att vi kan ju visa hänsyn från båda sidor. Då gruffade han bara och körde iväg. Ne huvva vissa har så tråkig inställning. Sen när jag kom hem så for jag ut och skrittade med Prisse i skogen i ganska exakt två timmar. Har även övat lite lastning, några småsaker som måste göras sen kan jag öva mer. Ha det gott.

2 kommentarer:

  1. ååh så mysigt det lät att bada med Okuma!!
    Hoppas allt är bra med dig!!

    SvaraRadera
  2. Hihi, tack! är jättenöjd:)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.