söndag 23 oktober 2011

Officiellt vinter.

Jepp, nu är sista tävlingen gjord.

Blev bara en klass, då det bara var en klass som var lokal, LB:2.

Som vanligt är inte framridningar våran grej, för mkt hästar och rörelse helt enkelt.
Väl inne i stora ridhuset så krympte Prisse till ponnystorlek och var såå nervös.
Han trodde att domarbordet och läktaren skulle äta upp honom, svälja honom levande.

Jag försökte så gott jag kunde men det var inte särskilt lätt, känslan var ungefär som att sitta på en bomb som när som helst skulle explodera...
Vi fick 55,33%.

Bjuder på en video av sisådär kvalité. Det blir bättre efter en stund.



Men jag är ändå ganska nöjd, en förbättring på 5% sen sist jag red det och OM jag bara fått honom avspänd så hade det blivit så mkt bättre, men det kommer väl.
Det är första innetävlingen för oss på 2 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.