torsdag 17 mars 2011

Slitet.

Känner mig rätt sliten efter övertidstisdagarna, det drar ner mest hela veckan faktiskt...
men nu är det "bara" 4 veckor kvar, som är inplanerat iaf, sen får vi väl se vad som händer...

Red Okuma på banan, provade ett nytt bett, ett tvådelat eggbett som är tunnare än det tredelade han brukar gå med samt lite svängt, om nån förstår hur jag menar.
Kan ta en bild på det imorgon.

Tycker han lyssnade bra på det så jag ska fortsätta rida med det ett tag, har även bytt träns , så nu har han Prisses gamla träns, eller ja så värst gammalt är det väl inte.
Så jag ska prova sätta dit en snokrem på nosgrimman, förut gick han inte alls att rida med vanlig nosgrimma utan det var bara remont som gällde och tungfelsbett, nu var det många år sen vi slutade använda tungfelsbettet och kanske 1½ år sen han började ha en vanlig nosgrimma.
Men han har som alltid sina idéer.

Utöver hästeriet så är jag extremt fotosugen! Både på att fota och att bli fotad ;)

Bjuder på nån skoterbild från i lördags när Danne och Ragge var ute och lekte.





Avslutar med en bild från hemmatävling i höstas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.