onsdag 9 mars 2011

Onsdag

Är aningens grinig över att det inte går att mobilblogga, min mobil har under senaste veckorna varit helknasig, går knappt att surfa med, man ser inga bilder eller nåt.. FB är det enda som funkar, och det knappt.

Eftersom tillgången till datorn på jobbet är väldigt liten så är det här ett tidsinställt inlägg.

Planen är att börja vanlig tid , alltså kl 6, får dock se hur det går med den saken.

14.30 har jag tid hos naprapaten som kommer hit till jobbet varje onsdag, blir spännande att se ifall jag kan röra mig sen under kvällen och torsdagen :S

Kan jag det så ska jag rida mina älskade sötnosar efter jobbet och hoppas på att det är ljust och bra väder.

Idag (tisdag) så hade det tinat ännu mer på ridbanan, känns verkligen helskumt, om vädret håller i sig såhär så dröjer det inte många dagar innan den är helt framtinad!
Vet iof att det alltid blir bakslag men just nu känns det bara fantastiskt härligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.