torsdag 24 mars 2011

Dundersuck

Var tänkt att jag skulle träna ikv, för första gången på en månad kanske?!
För jag har helt enkelt inte haft tid, med all övertid och att jag varit helt slut.

Men då kan självklart inte tränaren, då har hon andra saker att göra och har flyttat dom andra träningarna till imorgon mitt på dagen , då jag jobbar..
Fy så tråkigt, sen att det blåste storm idag är inte heller så kul, eller det faktum att KC drog av sig en framsko, och är det några hovar jag vägrar röra så är det Kc´s framhovar och Prisses framhovar, KC för att dom ser ut som dom gör och Prisse för att det måste bli på mm rätt.

Imorrn ska jag in med KC till Surf å då ska hovis komma dit och slå på den.

Kikade igenom gamla bilder, jag är riktigt duktig på att lyckas sova i inte alltför sköna sovställningar.


Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.