tisdag 30 september 2008

Wonderful

Både igår å idag ha ja vari dukti som faen, ha städat och tvättat i sinnen, hängde tvätt när ja kom hem inatt och slängde in en ny mamskin och sen städade jag i köket åxå :O och satte igång diskmaskinen.. vaknade tidigt av ett sms imorse så då fortsatte jag hänga tvätt och ladda nästa maskin, sen gick jag å vilade lite... det var fullt av frost utomhus :O uschabuscha!
Klev sen upp och åt lite rester sen ut och mockade red Prisse på banan, han va liiite stissig men skötte sig rätt bra överlag men jag längtar så tills banan är klar och jag har staket :O haha
sen så for jag ut med Okuma på en mysbarbacka tur och man blir alltid lika förbannad när bilarna kör i 190 förbi en! vafan tänker dom med?


En söt länk som fick mig på andra tankar iaf :]
http://www.youtube.com/watch?v=Z47EUaIFrdQ

iaf KCs knä verkar mkt bättre tror jag ska göra en större hage åt han så han får röra sig lite mer... nu ska jag tanka och försöka få bort min sjukhet :S känner mig inte fräsch för fem öre :S men jag längtar tills torsdag! efter jobbet! och på Fredag äre träning me Prissepojken:D

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.