fredag 19 september 2008

Köpberoende

åhh jag har hittat en hästlastbil jag vill ha!

Funderar starkt på att höja mitt befintliga lån... hade varit så jefla sweet...
dock så är den bara 2 hästars... så jag vet inte om det är supermsurtigt eg.. skulle väl eg haft en med 3 platser.. men samtidigt så då msåte den va så jäkla stor eftersom kc inte kan åka smalt...
och transport bakom kändes ju lite drygt... men den va fin och med mina dekaler på osv så skulle den vara sjukt najs!...

suck å pust... Daaaannneee ^^ får jag? :]


btw, så idag har jag lite träningsvärk men itne alls så mkt jag trodde jag skulle ha.. eftersom igår på jobbet gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut och gjorde ändå lika mkt som man ska, vilket jag fick cred och endel höjda ögonbryn för.. men tjejen kan bara hon vill.. sen så att jag började jobba ungefär 1 timme senare än vad man eg ska och ändå hann.. creeed!


hursomhelst... blir det inte en lastbil nu så blir det framöver.. för det är så drygt me transport.. ^^ känns så mkt säkrare med lastbil lr buss dåe...

Nu e jag off

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.