fredag 19 september 2008

Save my soul

You got to save my soul!

Ska ringa en annan klinik många mil härifrån och hoppas dom har tid...dom ska tydligen vara helt sjukt bra. Okuma ska få den absolut bästa undersökning och förhoppnigsvis så går det att behandla åxå... Jag dör om han inte blir frisk.. han är mitt allt....

Var in med honom till surf för att träna idag för första gången på flera flera månader... och det började jättebra men sen kändes det som att han snubblade till och sen haltade han några steg efter det sen var det borta... efter det i traven var han ofräsch...

Jag älskar Okuma, han är mitt allt.


Lars Eriksson är bra http://www.youtube.com/watch?v=oeImDFF6H3I

Okuma bli frisk!

faen, all luft bara försvinner ur en... orkar nada... vad ska jag göra utan min älskade?
Han är verkligen allt...

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna att grabben blir fräsch igen! Du har då himla otur, va tusan!! Hoppas det inte är nått allvarligt och att du får tid hos vetten du skrev om!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna här med... Det är tufft när ens älskling blir sjuk. Bit ihop! Kram

    SvaraRadera
  3. usch vad jobbigt. vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände Midas... :/

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.