måndag 2 augusti 2010

Skritt

Idag är det en lugn skrittur som gäller för Prisse, dock måste jag erkänna att jag har hemskt svårt att bara lulla på.

Blir gärna lite för mkt ridning även dom dagar det ska vara kravlöst.
För det mesta kan jag bara bestämma mig att det blir helt kravlöst,
vissa dagar blir det promenader eller lätt longering istället.
Bara för att jag är så ridsugen och vet med mig att det finns risk att det blir för mkt ridning än vad som är planerat för dagen.

Kc tänkte jag jogga lite på banan, känna igenom lite, det blir nog ett kort pass.
Men kommer ändå att sätta lite krav på honom.

Med Okuma har jag inte riktigt bestämt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.