måndag 9 augusti 2010

Jag vet!

Att jag lovade bilduppdatering men jag har verkligen inte hunnit.
Det är proppfullt av saker som ska göras och nu ska jag eg sova, för ett tag sen.

Igår var det dressyrträningen i Vännäs med Prisse.
Första gången Petra ser oss som ekipage.
Jag är verkligen jättenöjd!

Har hjärnan fullproppad med tips och jag kan inte vänta så jag får sitta i sadeln igen!

Ikv fick Prisse jogga lite lätt och sen var det dags för steg 1 i processen att få honom vit igen.
Det gick över förväntan så jag kanske inte behöver duscha han igen.
Hade räknat med 2-3 ggr innan lördag för han har varit så galet skitig!
Nu är han vackert vit/silvrig.

Nu måste jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.