tisdag 3 augusti 2010

Humörhäst!

Kvällens kommentar efter att jag hade ridit Okuma,
"Om Okuma hade varit människa hade han inte haft några vänner"!

Okuma är precis som han är och det hade inte behövt bli kinkigt och humörigt från hans sida om jag bara hade hunnit rida han i tid.
Han går verkligen inte alls att rida efter kl 21.00.
Har jag förresten nämnt att han är speciell?

KC då, idag var första lite mer seriösa passet och han gjorde mig nästan knäsvag, med tanke på hur oriden han är.
Blev bara ett kort pass där jag kände igenom han litegrann.
Redan från framskrittningen kändes han annorlunda, han hade stor avslappnad trevlig skritt.
Som fanns kvar även när jag kortade tyglarna och började rida.
Han var helt enkelt jättetrevlig!

Prisse har bara skrittat.


Kanske skulle prova något sådant :P
Googlade på humörsvängningar och då fick jag upp det här.


Faast Okuma är ju mitt hjärtegull trots eller man kanske skulle säga tack vare hans speciella humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.