tisdag 1 juni 2010

Träning

2010-06-01 (tisdag) Jogging 00:45:29 Start kl 19:43

Runda:
2010-06-01 914 95 Nordmaling, Sverige

Tempo:
06:19 min/km
Sträcka:
7,2 km

Kaloriförbrukning:
469 kcal
Hastighet:
9,5 km/h


Just innan jag for ut så blev det ett dressyrpass på banan med KC.
Han blev lite strulig mot slutet men i början var han väldigt trevlig och prövade samma tänk som jag hade på Prisse igår på åttvolten i galoppen, dock med lägre krav.
Det gick faktiskt helt ok, han tog högern vilket han brukar ha problem med.
Det var dock till att använda hemskt mkt ben, både på KC och på Okuma idag.
Det i sig är väl iof positivt, så man verkligen får komma till ridning och bokstavligt talat driva in bakbenen.

Fick höra att min cykel blir klar nu ikväll också.
Då kan jag variera jogging med cykling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.