fredag 4 juni 2010

Äntligen!

Äntligen har KC fått sommarföttar!
Dvs, skor fram och barfota bak.
Efter skoningen var det dags för dressyrträning
(vi matchade i mellanbrunt).
Han skötte sig riktigt trevligt och vi jobbade med skänkelvikning i skritt och trav och vissa blev riktigt bra faktiskt.
Det var riktigt härligt att träna idag.
Tyvärr så har det blåst storm hela dagen idag.
Så Okuma fick ofrivillig vila idag, Prisse hade inplanerad vila idag.

Nu ikväll har jag varit ute och joggat, hade faktiskt siktet inställt på milen men jag vände för tidigt (såg jag nu när jag mätte sträckan på eniro) så det blev "bara" 7,3km på några minuter snabbare tid än förra gången jag sprang (det var 7,2km).
Jag vände i Mullsjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.