torsdag 3 juni 2010

Perfekt!

Måste jag nästan säga att vi bor, på ridbanan och i hagarna fläktar det i princip alltid.


Igår blev det ett lättare pass med Prisse, tänkte rida ungefär som på tävling,
värma upp och sen rida igenom programmet, sen vara nöjd,
halva programmet gick strålande.
Jag hade honom precis där jag ville sen slog nog tröttheten in från dagarna innan så vi tog en liten paus och sen tog vi vid där vi avbröt och då gick det bättre.

Men Okuma och KC så blev det en skritt tur på nästan en mil , 9,5 km.
Jag och Lisa red till affären och köpte varsin glass. Hur trevligt som helst!


Sen på kvällen for jag ut på en kortare joggingsväng
2010-06-02 Jogging 00:11:51

Tempo:
05:13 min/km
Sträcka:
2,27 km

Kaloriförbrukning:
135 kcal
Hastighet:
11,49 km/h

Till mitt försvar måste jag få säga att det hade blivit en sen och framförallt väldigt rejäl middag.
Var nog fortf mätt och trött efter maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.