torsdag 20 februari 2014

Vilodag, så tråkigt men så viktigt.

Efter lite mindre krämpor så bestämde jag mig för att gårdagen skulle bli en vilodag, och att den verkligen skulle bli en sådan (bortsett från allt de vanliga så klart ;-) )
Så när Stallet och djuren var avklarade kämpade jag emot träningslusten som smög sig på mer och mer och damp ner i soffan.

När jag då satt där, rastlös och uttråkad började jag fundera på vad människor som inte har just nå intressen/hobbys gör på kvällarna eg...

Jag hann även fundera på så fruktansvärt mkt skräp det finns på tv...
Så ist för tvtittande vart det lite surfande, det hade varit ganska kul med tillgång till löpband, för att kunna köra lite mer seriösa fartlekar, men samtidigt att lägga ut 15-20k för ett löpband kändes sisådär.
Dom billiga banden har bara en maxhastighet på upptill 12km/h, för att det ska ge mig något bör jag iaf ha ett upp till 20km/h och då kostar dom :-/

Nog om det, ikv ska vi prova att slunga ridbanan för första gången i vinter, så galet konstig vinter det här varit/är.
Har inte velat skotta den innan det blivit vettig vinter eftersom risken för att få en isbana är väldigt stor iomed det växlande vädret.
Men nu gör vi ett försök iaf.

1 kommentar:

  1. Hittade precis din blogg! Har läst igenom gamla inlägg men hoppas att det kommer några nya snart :-) Trevlig läsning!! �� Mvh Amie

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.