fredag 7 februari 2014

Andra åket avklarat

I onsdags tog jag mina första trevande försök till skidåkning, åkte två varv (5km) i spåret i Bygdeå, noll fäste och noll glid, men kul var det!
Idag åkte jag en sväng igen och liten uppdatering av vallningen så gick det mkt bättre idag, och det gick ungefär 10 min fortare att åka dom två varven :) Gjorde även första vurpan, åkte bakvarv och det vart en rätt snäv sväng så jag tänkte hålla mig ur spår ifall de skulle komma nån från andra hållet å då lyckades jag krascha, jag var mest förvånad och skrattade lite högt för mig själv där ute i skogen ^^

Ser framemot imorgon då ska jag dels få träffa Matilda å få hjälp med vallning och teknik, ska bli riktigt kul :)

På måndag tänkte jag börja springa igen, något jag saknat så otroligt mycket! Jag älskar verkligen att springa!
Hade varit så himla kul att springa en halvmara eller ännu bättre en mara! Under året.

Shoppade nya träningstights på HM igår, hittade dom på barnavdelningen ^^ Har bara ett par långa och nu vintertid är det ju ett måste och dom här får jag dessutom plats med underställ under. Så Jag kommer att vara en färgklick ute längs vägarna igen :D
Och i julklapp fick jag ju den underbaraste jackan av dom alla! Så underbar så att jag var tvungen att köpa en till, så nu har jag två, en tänkte jag ha till träning och en till ridning.
Man kan aldrig aldrig aldrig ha för många reflexer <3 p="">
Underbaaaaart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.