söndag 10 april 2011

Ett försök

Att återgå till vardagen, det är tomt, jag får påminna mig om att jag inte behöver göra hö, mat till 3 hästar längre, alla såna småsaker...

Det går uppochner, är otroligt tacksam över min underbara familj, träffade mamma och pappa i lördags, det är så skönt att få träffa dom, då känns det precis som man är liten igen.
Jag älskar verkligen min familj , både min mamma och pappa är helt underbara människor.

Tack för allt och tack för att ni är ni.

Ikv har jag äntligen orkat läsa igenom försäkringspapprena ordentligt och börjat fylla i, det var inte det roligaste och tårarna började rinna igen.


Bara för att inte deppa ihop helt så slänger jag med en bild på min arbetskompis Maddes häst som jag fotade i lördags.

1 kommentar:

  1. SV: Jo jag läser allas kommentarer. :-) Har jag missat att svara på något? :o

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.