onsdag 13 april 2011

Ännu en dag som passerat.

Onsdag, började dagen med att försova mig kraftigt för att sedan vara less och lättretlig mest hela dagen, jag och Madde var kvar till 17.00 tiden och efter 15.00 så blev det lugnt och då var det betydligt trevligare på jobbet.

Hästarna är motionerade, dom skötte sig bra, jobbade med skolor med Okuma och tog även en fattning i bägge varv, gillar verkligen hans kraftfullhet i vänster galoppen, måste bara få honom att hålla sig på mattan, men får vi bara ordning på det så kommer han att ha en mkt trevlig galopp.

Imorgon är det tänkt att vi ska försöka oss på att träna igen, vet inte hur länge sen det är..
Det blir iaf ett lättare pass då ingen av oss är super fit för tillfället...


Första dagen med sällskap i hagen.

4 kommentarer:

  1. SV: Okejokej. Så skivan är HEL framtill? För jag gick ut o kollade hur min såg ut nu, och då är det först en fyrkant, där hästen står, framtills att transporten viker in sig framtill. Där är det kapat och lagt en ny skiva där framtill, och på sidorna är det inlagt småpluttar för att fylla ut.

    Så jag funderar liksom på om jag kan he in en hel skiva eller om man kapar lite för framdelen där. ;p

    SvaraRadera
  2. det var då det sötaste kortet jag sett på länge! :)

    SvaraRadera
  3. SV: Japp skivan är tillräckligt stor för hela, den är 30cm för bred bara som vi ska kapa bort först. Men jag tänkte, för vissa säger att i vissa transporter går de inte att få ut den ända ut itll kanterna, beroende på hur väggarna sitter. Att man då får göra så gott man kan och sätta dit småa bitar på kanterna efter man lagt in skivan, och täta.

    hm... Sånthär gör mig så orolig :P haha

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.