måndag 31 december 2012

Pyssel

Eftersom gårdagen bestod i att bygga klart torkrummet , eller nja, nästan klart iaf, ska lite till isolering på ett ställe samt kapa till en skiva och skruva upp.
Så har jag pysslat idag, riktigt kul var det, ville inte riktigt sluta :)

 Har bestämt mig för att ha en gigantisk bänk/diskho som döljer vattenpumpen samt luftavfuktaren och bredvid den ska tvättmaskinen stå, sen blir det hyllor ovanför, eg på alla fria väggytor ska jag ha hyllor/förvaring.
Kommer bli hemskt najs när det är klart, funderade lite på färgsättningen och jag tror det lutar åt att ha 3 väggar helt vita,(kanske med röda hyllor? såna där från Ikea, som har osynlig upphängning?!) och väggen där täckeshängaren ska sitta ,grå.
Just för att det kommer ju ändå att hängas upp smutsiga täcken där nångång, visserligen brukar jag tvätta ofta men ibland lär det ju hända.

 Annars är det ju grått längst ner, en röd rand sen vitt, samt boxfronterna är vita.
Råkade måla grepskaft samt fronten till tvättmaskinen röd idag. Kommer bli så snyggt!

 Ikea Lack hylla
Tänk att 2012 kunde börja så skruttigt och sluta så bra!
 Har världens bästa mamma och pappa och en underbar sambo (fina hästar och en underbar kissekatt)
Gott nytt år allihop och kom ihåg att allt blir vad man gör det till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.