tisdag 10 april 2012

Long time no seen

Nu var det länge sen jag skrev något.
En del har hänt, både jag och hästarna har flyttat, står i ett helmysigt stall med högst 5 min skrittväg till ridhus/ridbana.

Prisse har blivit mer ridbar nu sista passen tror jag nog han varit lite mör för han har strulat lite.
Men det är inget som förvånar mig, han är såpass känslig.


Har en hel del tävlingar inplanerat nu, en i slutet av April och sen är det en helg som är ledig i Maj, resten tävlingar.
Känns himla kul.












1 kommentar:

  1. Vad härligt att se att du bloggar igen! Jättefina bilder. :)Inte så att du är hemma söndag eller så om man kan kika förbi och se hur du har det?

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.