onsdag 10 december 2008

Jobbigt värre

Jepp men en häst som helst bara ville studsa omkring och galoppa.. men till slut fick vi rätsida på det och vi båda fick som vi ville, galoppjobba :) Prisse låg på riktigt mkt ibland, han har fö väldigt fin galopp :O
iaf sen red jag Okuma och han va jättefin, tror bettet passar han bättre än det förra... men det är nog bara en tidsfråga innan han lägger tungan över bettet ^^ men han är soet :]
KC var en lite mupp idag :O han ville bara busa och jag kände mig som en liten mygga däruppe :O fick iaf ordning på han me tillslut,
Imorrn blir det skritt tur me Prisse över ängarna och långa turen men Okuma och KC :)

Nu blire power nap i wohoo 40 min :O rekord!


Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
en skönhet större än allting som jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.