söndag 5 februari 2012

Söndag



5 kommentarer:

  1. Sv: Kommer ifrån http://www.smeagarden.se/
    Finare i verkligheten :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Har gjort det själv;)

    Tycker det är så himla fint med rundsytt, men är inte alla spännen i nacken så tycker jag det förstörs.. Är lixom det som är meningen att det ska vara stilrent. Men snart har jag också ett sånt träns;)

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha är inte så svårt:) Nä men tog ett annat gammalt pannband och bytte ut stenarna mot detta. Tog bara en ståltråd och satte dit pärlorna och sen sydde jag fast tråden i sömmarna som redan fanns på pannbandet:)

    SvaraRadera
  4. Jag tror att jag jobbar kväll nästa fredag.. Hm, vi får ta första bästa tillfälle efter det. :)Jag kanske kan hänga med dig till vännäs om du ska starta och agera hästskötare? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.