måndag 20 september 2010

Dressyrtävling, SURF.

Det blev tävling för oss i helgen ändå, trots sjukdom och otroligt dålig förberedelse.

LB:1 var jag inte alls nöjd med (lördag) men där fick vi bäst poäng och kommentar.
LB:2 an, det var dessutom första gången vi red på lång bana och andra gången någonsin jag red programmet... Första gången var på fredagen (ja jag säger det, dålig förberedelse)

Söndagens ritt är jag väldigt nöjd med, både min ridning och Prisse!

Bjuder på lite bilder som världens bästa Matilda har fotat!

Hade det inte varit för hon hade jag nog strykit mig på söndagen dessutom.

LB:2




Står och pratar


LB:1



Såhär glad är man ifall man har en liten Prisse ;)


Alla Bilder finns här

4 kommentarer:

  1. Nååå nu blev jag ju nästan tårögd.... Ni var så duktiga hanna! :D

    SvaraRadera
  2. Han är verkligen helt underbar din pålle! Så mycket underliga miner hela tiden :P Och den där bilden då han leker giraff ser helt sjuk ut! :P Haha!

    SvaraRadera
  3. Näst sista och sista bilden är ju bara för härliga! :) Hihi. Han är så söt!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.