onsdag 13 maj 2009

Lillnosen KC

Jaa Lillnosen har varit på sjukhuset idag, KC har fått sitt ena framben röntgat och båda fram ultraljudade men det var inget superallvarligt,det kommer itne att påverka hans framtid som dressyrpånie, inte som det ser ut i dagsläget iaf.
KC fick bada medans vi va i stan åxå så nu är han ren å luktar goott :)

Prisse skötte sig fint, var fin i skritten idag med -wohoo- sen så fick vi till några rätt ok övergångar och halter, iaf i jämförelse med tidigare :)
Imorn är det träning åsså får jag visst besök av Sååfia åxå, fast hon vill bara utnyttja mig :O

Har även varit hos mams å papps å fikat å kramat om mina småpäron, mamma tkr att jag å pappa är lika varann, lr hon tkr väl att jag är tunn precis som han, men i jämförelse med min pappsie så är jag ungefär som en flodhäst :O

Nu blire sova, ska lägga in lite bilder imorn.

Kommentera gärna bloggen, så jag vet jag har nååån iaf som läser den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.