lördag 23 januari 2010

Guld!

Idag är det verkligen helt underbart att vara jag, hela dagen har varit jättebra!
Började med hästarna (som vanligt).
Sen for vi ut med nya skotern ( en Arctic Cat, Bear Cat) det var jättetrevligt.

Efter det for jag och Prisse in till Surf för att träna för Rebecka.
Uppmärksamma läsare vet kanske att jag har skickat iväg sadeln för att värma ut den, så idag blev träningen barbacka, och det var hur kul som helst!
Jobbade med att takt och tempo skulle vara samma trots öppnor samt skänkelvikningar.
Gick jättebra och jag kommer helt klart att träna fler ggr barbacka för det är jättenyttigt och framförallt kul!
Spec på en häst som Prisse då man verkligen måste ha stenkoll på vad man gör med alla delar av kroppen. Jättekul!

Nu är alla hästarna inne och nattade och nu blir det soffläge för mig.

1 kommentar:

  1. Aww, tack :D du vart är det du skickat sadeln? Tycker det är så svårt att hitta någon som håller på med sadlar och kan stoppa om m.m

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.