måndag 31 december 2012

Allt sitter i utrustningen!

Jag är helt övertygad, om jag bara skulle ha en sån här

Då skulle jag vara grym på att tömköra!

Eller några snygga schabrak, så skulle det gå helt grymt att rida, spec tillsammans med nya stövlar
tex dom här.





Stövlarna får bli till våren, nu känns det lite onödigt, dels för att jag blivit så rund :O Gymkort ska lösas nu!
Sen känns det lite onödigt att köpa finstövlar när jag bara rider ute i princip.
Men tömkörningsgjord hade varit guld, gillar inte riktigt den jag har, kankse är därför jag inte riktigt har tagit tag i tömkörningen...

Jag är helt övertygad om att man kan köpa sig lite motivation, i form av ny utrustning :D


2 kommentarer:

  1. Tömkörningsgjorden från hööks är riktigt bra och jag ska själv investera en sån. Det blir faktiskt skillnad mot för när man använder en sämre som jag gör nu...

    SvaraRadera
  2. Nya prylar är ju alltid roligt. ;) Har en liknande sådan där tömkörningsjord till salu om du är intresserad. :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.