söndag 6 december 2009

Söndag

Idag var som sagt tanken att vi skulle åka in och vara med på hoppträningen iaf en stund, så det inte blir för ansträngande för honom.
Det sket sig totalt pga väglaget.

Imorgon blir en hektisk dag, först hästarna sen skjutsa Daniel på jobbet, sen stan och göra några ärenden sen hem och då kommer hovslagaren.
Jag brukar alltid bli så himla slut när hovslagaren har varit här, jag håller i hästarna medans dom skos och det är jobbigt för ryggen att stå såpass länge.

Hoppas jag hinner med allting jag ska göra imorgon.

Har även ett inplanerat ridhusbesök under veckan samt förhoppningsvis en trevlig uteritt med Lisa.

Sen är det nog läge att börja köpa julklappar,
om någon vänlig skäl vill köpa något till mig så önskar jag mig
En Prestige Venus 17" och 37 i bomvidd ;)
Samt en hoppsadel till Prisse, dock blir det lite svårt eftersom jag inte vet vad som passar :(

Det är ju inte för mycket begärt eller hur ;)

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.