fredag 24 juli 2009

Regn och bara regn...

Jaa det regnar för mycket nu, jag är less på diset och duggregnet..

Hästarna fick sova ute natten till idag, jag och Danne har varit i stan och handlat.
Sen nu ikväll fick jag besök av Jessica sen så skrattade jag åt hennes moppe när hon skulle fara hem igen..-fniss-
Sen så motionerade jag hästarna och Prisse har verkligen biffat på sig, det syntes verkligen tydligt idag när han jobbade samt att Jessica tyckte åxå det även fast hon bara såg han i hagen /stallet :)
Sen så blev det ltie backträning med Okuma, han fick skritta i 25 min varav 15 minuter i backe. Jag känner då i vart fall av det eftersom jag promenixade med honom!

Sen fick KC skritta 25 min han med sen vare nattning och nu ska jag fläska chips :P haha så mycket för den träningen ;P

Har äntligen gjort slag i saken och satt ut hoppsadeln på annons samt massa andra småsaker på annons på blocket.
Ska bli skönt att bli av med sånt jag inte använder.

Ha det gott nu fläskning :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.