tisdag 20 januari 2009

Vill lova

att igår tog det inte en kvart att mocka... jag va typ tvungen att gå in å vila typ 4 ggr bara under mockningen och då måste jag ju åxå berätta att Danne hjälpte mig (visserligen i omgångar) men ja var helt slut. Det var vidrigt!
Jag har världens sämsta samvete för att jag är sjuk så jag itne kan hålla på med djuren.
Emma flytta närmre så du kan va Hannas little helper :D nä men skämtåsido... det här tar knäcken på mig... Jag är helt jäkla slut hela tiden.... åsså värdelöst samvete på det...

Idag snöar det åxå en massa, dom fick på sig täckena med hals idag så dom ska slippa bli blöta om halsen å frysa ^^ det blir ju faktistk kallt när man blir blöt och det blåser...
Imorse såg KCs öga finigt ut.. tror jag ska be dom komma å färga det på fredag å se hur det ligger till, förra gången så blev det fint fort och om det itne är bra så behöver jag mera salva.

Nä nu ska jag stappla mig ner till vardagsrummet igen och vila sen ska jag samla krafter för att duscha.. sen vila... sen försöka äta, sen vila.. så ser ungefär mina dagar ut nu...


Måste byta batteri i bankdosan så jag kan betala veträkningarna och Danne..

Tjoflöjt.

2 kommentarer:

  1. sv: Om man nu fått ta med sej de in i huset hade det varit underbart ja ;)

    Haha visst är de! Älskar Gabriels smile när den stackars ponnyn troget travar på. Sara heter hon i förnamn, kom inte ihåg efternamnet just nu!

    SvaraRadera
  2. Jag hade iaf gärnat velat bo närme dig, jag som inte har häst på riktigt nu :S
    fast de va nog andra Emma du menade ;) Men ändå :P
    Hoppas du kryar på dig! Och du ska inte ha dåligt samvete, även ryttare blir faktiskt sjuka ibland och då är det som det är!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.